Login
Pronađite eksperte
za bilo koji posao, online!
100% zadovoljnih klijenata!
Header 01 Header 02 Header 03 Header 04

Maxuzija: dućan koji dodaje šarm lokalnim proizvodima

Piše: Amina Šljivo Bećić Objavljeno: 20.04.2021., 12:52

Dućan Maxuzija, koji se nalazi u ulici Koševo 10, šarmantno je malo mjesto koje okuplja proizvode lokalnih proizvođača iz različitih mjesta BiH i donosi nam ih u Centar glavnog grada!.

Maksuz (tur.) naročit, specijalan, osobit. Ovaj turcizam nam nagovještava i jedno upravo takvo naročito, specijalno i osobito mjesto u centru Sarajeva – dućan Maxuzija. Bračni par Dizdarević ga je hrabro pokrenuo uprkos pandemiji u julu 2020.godine, a takav potez se za sada čini dobrom odlukom. U ovom dućanu ćete pronaći proizvode domaćih, lokalnih, malih proizvođača – od prirodnih sokova, hladno cijeđenih ulja, sireva, do zdravih slatkiša, grickalica, meda i mednih mješavina, raznih eliksira – najrazličitiji proizvodi pogodni za svakodnevnu upotrebu, ali i za poklone koji odaju utisak pažnje i posvećenosti.

Anera i Emir Dizdarević, vlasnici dućana Maxuzija

Emir i Anera Dizdarević su vlasnici radnje koja okuplja proizvode malih, lokalnih proizvođača i plasira ih na tržište. Vjerujući duboko u ideju međusobne podrške lokalnim biznisima, za njih je ovo pomalo bio skok u nepoznato: „Prije pokretanja Maxuzije 17 godina sam radio kao tehničar za podršku u jednoj kompaniji, tipični kancelarijski posao. Želio sam više akcije, promjenu i nove izazove.  Smatrao sam da ću pokretanjem samostalnog biznisa, preuzeti i veću odgovornost, što mi je nedostajalo radeći za druge“, uvodi nas Emir u početak priče o ovom harizmatičnom dućanu.

IDEJA JE POKRENUTI VLASTITI BREND

U Ulici Koševo 10, vrata su otvorili brojnim malim brendovima i počeli da sanjaju, ali i odgovorno planiraju. O svojim planovima i viziji, Emir nam kaže: „Moja motivacija da krenem u ovaj biznis bila je da okupim domaće proizvođače naših delicija i ponudim kvalitetan proizvod kupcima u jeku pandemije, kako našim tako i turstima, te strancima koji žive u našem gradu. Moja želja i cilj je brendirati i plasirati na tržište vlastiti proizvod u kooperaciji sa malim kućnim radinostima. Cilj mi je da za 10 godina uposlim što više kooperanata i svojih radnika koje će se okupiti oko zajedničke ideje, a to je zdrave i ukusne delicije sa naših prostora“.

Anera, s druge strane, aktivno se bavi novinarstvom koje voli, ali ne bježi ni od poduzetničkih zaduženja. Kažu da im jako znači što znaju da imaju jedno drugo kao oslonac na ovom putu, iako im ukućani malo zamjere što „samo pričaju o poslu“. Ali za njih je to sada i posao i hobi i ljubav i porodica – sve u jednom. To potvrđuje i činjenica da je Emirova mama, Sidika, već prepoznatljivo i milo lice ovog mjesta i dosta provodi vremena sa kupcima.

MARKETING I FINANSIJSKI POTICAJI KAO GENERATOR RASTA

Unutrašnjost dućana

Svjesni izazova koji su bili pred njima, uvidjeli su da je upravo povećanje vidljivosti i marketing, uz finansijske poticaje najveći generator rasta: „Marketing je najviše doprinio našoj vidljivosti. Na samom početku emitirana su dva TV priloga, koja su potom bila dijeljena na društvenim mrežema. Smatram da bi jači marketing i plasman vlastitih proizvoda koji bi bili povoljniji cijenom i konkurentniji na tržištu, uticali na veću vidljivost i bolje poslovanje“, govori nam Emir. Ovakvo pozicioniranje iziskuje konstantan rad i ulaganje, a to s druge strane iziskuje finansijska sredstva koja bi oni mogli iskoristiti kroz različite poticaje i kreditne linije.

Maxuzija dućan možete pronaći i na https://hranagurmana.ba/biznis-katalog/ koja nudi osnovne informacije o malim biznisima, njihovim proizvodima i dostupnosti istih. A mi vjerujemo da ovakve priče zasigurno pronalaze prostor i zaslužuju podršku. Jer kupovati proizvode lokalnih proizvođača, znači kupovati sa svrhom i smislom, ostvarivati snove ljudi koji žele život dostojan čovjeka radeći ono što vole.