Login
Pronađite eksperte
za bilo koji posao, online!
100% zadovoljnih klijenata!
Header 01 Header 02 Header 03 Header 04

Je li estetika stvar genetike: Priča o kreatorici logotipa Beecreative platforme

Piše: Amina Šljivo Bećić Objavljeno: 10.09.2020., 15:26
Merjema Ikanović, grafička dizajnerica

Kada smo razmišljali o konceptu logotipa za našu platformu, odmah smo imali na umu dizajnericu koja je potekla iz Nahline košnice vrijednih freelancerica. Merjema Ikanović, polaznica Nahline Obuke za grafički dizajn (generacija 2019), primarno BA Genetike i bioinžinjeringa, ali se danas predstavlja kao “your favorite graphic designer to be”.

HRABRI IZBORI

Nakon završenog studija odlučila je zavrtiti kormilo: “Moj put u grafičkom dizajnu počinje onog trenutka kad sam na raskrsnici odlučila skrenuti desno, umjesto nastaviti pravo i upisati master studije. Iako istinski volim i cijenim područje i znanje koje sam stekla kroz formalno obrazovanje, svjesna (ne)prilika i nedostataka sistema birala sam da budem hrabra i okušam sreću u grafičkom dizajn”, prisjeća se Merjema.

Naslovnica Ramanskog planera, april 2020

Merjema je dio armije mladih ljudi koja je kroz svakodnevni život otkrila vlastite kompetencije, pa tako mnogi su hvalili upravo njen feed na instagramu, domišljatost i estetiku storija pa se odvažila kapitalizirati tu sklonost i naučiti osnove, kako bi dalje mogla nadograđivati vještine. S obzirom da je uspjeh u grafičkom dizajnu stvar kontinuiranog i neiscrpnog istraživanja, učenja i primjenjivanja, to je ujedno bio i najveći izazov: “Kasnije će se ispostaviti da mi je taj najveći izazov ujedno i najdraži jer sam najveću motivaciju nalazila upravo u svim tim malim pobjedama. Svaki novi alat ili ‘trik’ koji bih primijenila me ohrabrivao da nastavim jer sam u kratkom vremenskom periodu svjedočila vlastitom progresu”, objašnjava nam Merjema koja je u Nahli uspješno završila Obuku za grafički dizajn 2019. godine.

SAMOINICIJATIVA I POZITIVNE SARADNJE

U dosadašnjem angažmanu orijentisala se na domaće tržište i unatoč uvriježenom mišljenju o neodgovornosti klijenata u BiH, Merjema dijeli pozitivno iskustvo rada sa klijentima koji su cijenili njenu struku: “Klijenti su iznosili zahtjeve i želje, a ja sam davala sve od sebe da na njihove želje odgovorim najboljim rješenjima. Razumjeti klijenta na početku je vjerovatno najveći izazov tako da ja nastojim ponuditi dva rješenja kao skice kako bi klijent mogao ukazati na to koje više odgovara njegovim potrebama”, podijelila je sa nama.

Logotip Inicijative protiv rasne i vjerske intolerancije

Ističe da joj je jako značila podrška koju je dobila u Centru za edukaciju i istraživanje “Nahla” te joj je posebno drago što su prvi projekti koje je realizirala bili upravo projekti za Nahlu – logotip Inicijative PRVI i logotip platforme Beecreative.

Jedan od cekera sa Merjeminim dizajnom

Još tokom obuke, Merjemi su se počele javljati ideje te su njena samoinicijativa i hrabrost još jednom isplivale na površinu. Brainstormingom i produktivnim razgovorima sa prijateljima i kolegama, počela je razvijati svoju kreativnu u poduzetničku stranu kako bi iskoristila stečene vještine, tako je pokrenula Mi.zajn gdje dizajnira različite cekere, postere, a protekli mjesec ramazan, sveti mjesec muslimana, odlučila im je ponuditi alat za olakšavanje svakodnevnice. Riječ je o prekrasno dizajniranom i praktičnom planeru koji je uključivao preporuke i smjernice za produktivno iskorištavanje dana spram potreba vjernica. Cijeli tiraž je rasprodat, a perspektiva za širenje i na inostrano tržište je bila velika, međutim pandemija je ograničila tu aktivnost: “Najveću motivaciju i nagradu mi predstavljaju male pobjede te svaki uspješan projekat vidim kao pobjedu. Vjerovatno ponekad zvuči kao kliše da je zadovoljan klijent najbolja reklama, ali to zaista jeste tako. Ja sam pored toga otvorila profil i na stranicama poput Upwork-a i Beecreative kako bih imala priliku i sama aplicirati na neke projekte, ali definitivno želim nastaviti raditi i učiti”, optimistično zaključuje Merjema.