Login
Pronađite eksperte
za bilo koji posao, online!
100% zadovoljnih klijenata!
Header 01 Header 02 Header 03 Header 04

5 RAZLOGA ZAŠTO JE FOTOGRAFIJA PROIZVODA VAŽNA ZA VAŠ BIZNIS

Piše: Amina Šljivo Bećić Objavljeno: 16.03.2022., 17:38

Fotografija proizvoda je izuzetno važan dio vizuelnog komuniciranja biznisa o kojem treba itekako razmišljati. Posebno kada uzmemo u obzir sve veću popularnost online kupovine. Danas je moguće pronaći sve što vam treba jednim jednostavnim klikom i na taj način uštedjeti i vrijeme i trud, a to je nešto što je kupcima od izuzetne važnosti.

fotografija proizvoda

A zašto je to važno za vaš biznis? Bili mali ili veliki, jako je bitno za vaš biznis da je dostupan za online kupovinu. Potencijalni kupci koji posjećuju vaš web shop uvijek će prije primijetiti sliku nego tekst što znači da trebate osigurati fotografije koje će privući pažnju kupca i napraviti onu razliku između klika na opciju „kupi“ ili klika na „x“.

Mi vam u nastavku donosimo 5 razloga zašto je fotografija proizvoda važna za vas i vaše poslovanje. 

1. Izgrađuje Vaš brend i čini vas prepoznatljivim na tržištu

Fotografisanje proizvoda predstavlja dugoročnu investiciju u vaš biznis kojim gradite svoj imidž i svoj prepoznatljiv brend. Dosljednost u objavama šalje poruku vašim klijentima da mogu imati povjerenja u vas i vaš proizvod.

2. Promoviše komunikaciju s kupcima

„Slika govori više od hiljadu riječi“.

Budući da smo mi vizualno orijentirana bića, slike na nas ostavljaju mnogo jači dojam od riječi. Ovo je posebno došlo do izražaja u modernom digitalnom dobu kada su ljudi izloženi šarolikim i promjenljivim svakodnevnim sadržajem na društvenim mrežama i fokus im je zbog toga jako slab. Zato je izuzetno važno imati dobru fotografiju proizvoda koja će privući i zadržati pažnju kupaca te ih motivisati na samu kupovinu.

3. Dobra fotografija proizvoda postavlja realna očekivanja

Jedno istraživanje na tržištu je došlo do rezultata da se 22 % proizvoda kupljenih online vraća jer ‘predmeti izgledaju drugačije od fotografije’. Profesionalne fotografije proizvoda će postaviti realna očekivanja kod vaših budućih kupaca a vama će uštedjeti vrijeme, trud i novac koji biste uložili u komunikaciju s kupcima i povrat robe.

4. Dobra fotka može „uhvatiti“ raspoloženje kupca

Vi ne možete svog potencijalnog kupca odvesti na led i pokazati im kako su vaše klizaljke odlične i udobne i baš ono što im treba.  Ali im možete dočarati taj osjećaj kupcima kroz dobre fotografije na vašoj web stranici i socijalnim mrežama što će ujedno povećati i vaše šanse za prodaju.

5. Drži konkurente podalje

Svi volimo misliti da je naš proizvod 100 % unikatan ali to nije tačno. Uvijek postoji još neko ko radi ili proizvodi nešto što je isto ili skoro isto kao naš proizvod. Odličan način da se istaknete od svojih konkurenata su originalne  fotografije koje ću u fokus staviti prednosti vaših proizvoda. Dobrim i kvalitetnim fotografijama možete istaći razloge zašto baš vaš proizvod predstavlja odlično rješenje za problem vaših kupaca.

I još…

Ulaganjem u profesionalne fotografije proizvoda uštedjet ćete ne samo vrijeme, već i trud i novac. Jasne, kvalitetne i originalne fotografije će vam pomoći u izgradnji povjerenja vaših budućih kupaca. Kad jasno vide šta dobijaju, kupci će vjerovati u kvalitet koji im nudite. Uz to, fotografije vaših proizvoda možete iskoristiti i za promociju na društvenim mrežama gdje  će doprijeti do većeg broja potencijalnih kupaca bilo da su u pitanju plaćene promocije ili dijeljenja od strane samih kupaca. Neka dobra fotografija proizvoda bude vaše ulaganje u odlične rezultate koji dolaze.