Nakit, osim što je odraz karaktera, upotpunjava i dovodi outfit na novi nivo, može da bude hobi, a nekima i uspješan biznis. Sunita Dizdar-Hodžić je bila fascinarana nakitom koji u sebi ima prirodno cvijeće, te se i sama okušala u pravljenju. Sunita je svoj hobi pretvorila u ono što je danas uspješan biznis -Flora Handmade i usput ostvaruje snove. Svoje i tuđe.
Za žene u biznisu potrebno je mnogo strpljenja, truda i rada, kao i svim poduzetnicima, naposlijetku, ali kod žena je još i važnije da budu međusobno povezane, jer upravo tu leži nevjerovatna snaga: “To je ono što će svaku ženu u biznisu pogurati naprijed, čak i kada pomisli da ne može dalje”, odlučna je Sunita.
NEPRESTANA EDUKACIJA DOVODI DO NAPRETKA
Sunita nam započinje priču o svom putu, pričom o učenju: “Nakon istrajnog educiranja o poduzetništvu, osjetila sam se dovoljno spremnom da krenem u svoju priču, ali i dalje kontinuirano učeći. Priznala sam sebi da ako želim razvijati vlastiti brend onda mu se moram potpuno posvetiti.” Nakon što je napustila posao, počela je o objavljivati fotografije na društvenim mrežama, skupljati lajkove i prve kupce, poklanjala bliskim osobama i polako se širio krug osoba koje su htjele kupiti Floru. Nakon istraživanje tržišta, pokazalo se da tržište jedva čeka nakit koji nosi poruku, bez da progovoriš.
SAČUVANE USPOMENE KOJE NOSIMO SVUDA
Njeni komadi nakita izrađeni su od dvokomponentne smole i čuvaju zauvijek cvijeće sa bosansko-hercegovačkih livada, ali i bašči. Dizajn, veličine, vrste, sve to Sunita komunicira sa kupcima tražeći povratne informacije, a na njenim profilima ćete često vidjeti ankete i upite šta žele novo da vide. Upravo to je izgradilo uzajamno povjerenje i zadovoljstvo kupaca. A da nisu samo kupci, nego ljudi za koje se često veže, potvrđuju i brojne priče: “Baš nedavno je jedna gospođa tražila da joj u nakit stavim cvijet hadžibega, koji je rastao u bašči pored kuće muževog dede i nane, a koji više nisu s nama. Željela je da tu uspomenu na njih nosi svugdje sa sobom.”
A kada je u pitanju kultura poklanjanja u BiH, raduje nas čuti da se ne poklanja “samo kada se to od nas očekuje” nego i bez razloga, takoreći. Tokom pandemije, to je još izraženije, a izborom cvijeta koji nosi određenu poruku, to se potvrđuje i jače nego samo riječima. Pa tako maslačak znači da smatrate tu osobu jakom, a crvena pelargonija da tu osobu smatrate svojim osloncem i podrškom.
FREELANCERI SU PODIGLI OVAJ BREND NA NOVI NIVO
Vremenom je zaključila da su joj potrebna određena unapređenja, a imala je sreću da je na tom putu srela dobronamjerne freelancere koji su vjerovali u njenu ideju i odlučili su se prilagoditi njenom budžetu na ime dugoročne saradnje i obostranog uspjeha. Tako je njena saradnja, prvo sa grafičkim dizajnerom na izradi identiteta i web stranice, a kasnije sa fotografkinjom, bila svojevrsna prekretnica i lift ka gore na ovom poduzetničkom putu: “Saradnja sa freelancerima je nešto što bih od srca preporučila svima. Kada ste na samom početku, nemate baš budžet za sve usluge koje trebate pa ste prisiljeni gotovo sve raditi sami. Ali ja bih svima preporučila da, iako nemaju neke velike iznose koje mogu izdvojiti za neku uslugu, da se ipak raspitaju i pokušaju naći nekog stručnjaka u toj oblasti koju trebaju i porazgovaraju s njim. Stručno odrađen posao je podigao Floru na novi nivo”, poručuje Sunita.